SUMMER HOLIDAY - KRK

by - 10:49:00

Summer Holiday KRK

fairynona


Drage moje čitateljice kako provodite ljeto? Jesu li vam prošli godišnji odmori ili tek dolaze? Vjerovatno ste primjetile da pethodni mjesec nisam mnogo pisala. Razlog je opravdan jer sam u tom mjesecu diplomirala. Otkako sam počela raditi, završni ispit sam stavila "na čekanje" i samim tim u potpunosti se posvetila poslu.
Na početku ove godine sam odučila promjeniti svoje dosadašnje navike i uvesti neke nove. Prije svega prioritet mi je bio da diplomiram, što sam i ostvarila sredinom juna. Nakon toga sam osjetila veliko olakšanje i željno sam iščekivala ljetni odmor, jer mi je uistinu bio potreban kako fizički tako i psihički odmor.

Mjesto na koje sam poželjela ponovno otići jeste otok Krk. Prije dvije godine sam posjetila to predivno mjesto i zaista mi je ostalo urezano u sjećanje tako da nisam mnogo razmišljala gdje ću ići.
Ako volite mirna mjesta sa mnoštvom različitih plaža i kristalno čistom vodom, onda je otok Krk idealno mjesto za vas.
Otkako sam starija sve više me privlače mirnija mjesta, za razliku od urbanijih mjesta i gradova koji su mnogo prometni.

fairynona






Posljednjih mjeseci sam veoma mnogo radila i učila i zaista željno iščekivala odmor.
Ove godine sam imala mnogo drugačije želje i potrebe, u odnosu na nekoliko prethodnih godina. Željela sam provesti nekoliko dana u miru i osjetit odmor u pravom smislu riječi "odmor". 
Moja dosadašnja ljetovanja su bila dosta dinamična gdje se sve svodilo na kupanje, sunčanje i večernje izlaske. Želja za drugačijim odmorom u meni se probudila kada sam shvatila da u takvom načinu ljetovanja nema mnogo odmora ni velikih promjena od svakodnevnice, izuzev mjesta na kojem se nalazim.

Prvi dan ovogodišnjeg ljetovanja započela sam ustajanjem u ranim jutarnjim satima i šetnjom pored obale. Uživala sam u prvim zracima sunca i svježem zraku. Pila sam kavu na terasi posmatrajući mirno more. Osjećaj je predivan i mnogo više mi se dopao takav način odmora za razliku od spavanja do podne. Shvatila sam da ne želim dane ljetnog odmora provoditi kao obične dane kada spavam malo duže, pijem kavu u pidžami ili spavaćici, kada žurim na posao i slično tome. Stoga sam odlučila svaki naredni dan napraviti posebnim na svoj način.
Nekoliko dana sam u ranim jutarnjim satima šetala obalom u predivnim haljinama za plažu koje se mogu odjenuti samo na takvim mjestima. Osjećala sam se predivno u njima i željela sam da vrijeme stane.
Tokom dana sam se sunčala i čitala knjige, išla na izlete sa brodom, a večernje sate sam koristila isključivo za šetnju starim gradom. Nisam izlazila po klubovima i ostajala vani do kasnih sati kao što većina mladih ljudi čini. Zahvaljujući toj odluci nisam se ni šminkala, tako da sam i kožu odmorila od mnogobrojne kozmetike koju svakodnevno nanosim na lice.

Jutra i ustajanje ranom zorom su mnogo drugačija kada ih posmatramo iz druge perspektive. Kada je početak dana predivan, i ostatak će biti isti.

Ovaj odmor mi je bio u potpunosti drugačiji i sa sigurnošću mogu reći najljepši do sada. Prvi put sam osjetila da sam se uistinu odmorila. Osjećala sam se predivno iako mi je kosa bila isušena od soli, iako na licu nisam imala puder ni maskaru...sva ljepota je dolazila iz odmora koji sam prvi put osjetila i psihički i fizički.

U svemu tome sam napravila nekoliko fotografija koje ste mogli vidjeti na mom instagram profilu. Zaista mi je žao što fotografija ne može prikazati sve ono što možemo vidjeti. Vjerovatno znate da uživam u slikanju i da je za mene svaka fotografija posebna uspomena, stoga sam izdvojila nekoliko njih koje možete vidjeti putem ovog posta.


fairynona

fairynona

Moram priznati da nikada prije nisam postigla taman ten kao ove godine. Inače uvijek pored krema sa zaštitnim faktorom koristim i maslinovo ulje, koje daje nevjerovatno preplanuo ten. Ove godine sam uz maslinovo ulje koristila samo Afrodita i Avon proizvode koje ću vam opisati u jednom od narednih postova.


fairynona

fairynona

fairynona

 fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

fairynona

 Kako vi provodite ovo ljeto i koje su vaše omiljene destinacije za ljetovanje? 
Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara