Korejske maske za lice

by - 11:22:00

Charcoal Mask


fairynona

Poznato je da Koreanke imaju najljepšu kožu na svijetu i da imaju svoju jedinstvenu tehniku za održavanje mladolikog izgleda.
Korejski proizvodi za njegu kože posljednih godina diljem svijeta su postali veoma popularni. Ono što korejske proizvode čini posebnim jeste upravo obećavajući učinak. Naime, ono što piše da proizvod obećava, većina korisnika tvrdi da to i učini. Ja još nisam naišla na recenziju koja nije bila pozitivna, a pročitala sam ih uistinu jako mnogo.

Poznati MBeauty brend dolazi iz Koreje i u svom asortimanu ima veoma mnogo različitih maski za lice koje su odnedavno dostupne i na našem tržištu. Riječ je o maskama za jednokratnu upotrebu koje iza sebe imaju pozitivne recenzije.

fairynona

Bila sam jako sretna kada su ovi proizvodi stigli na naše tržište i radovala sam se isprobati svaku masku koja je dostupna. Tokom ljeta ne nanosim mnogo dekorativne kozmetike na lice, jer visoke temperature nisu pogodne za to, ali zato se malo više posvetim samoj njezi, tako da su ove maskice u pravi čas stigle u moju kolekciju.
Koristila sam ih prethodni mjesec i pažljivo sabrala sve utiske koje možete pročitati u nastavku.

Prije svega moram spomenuti zbog čega volim maske za jednokratnu upotrebu.
Sheet maske su maske koje su formirane od  različitih materijala poput tankog pamuka, papira ili folije u obliku lica sa prorezima za nos, oči i usta. Materijali su bogato natopljeni raznim serumima ili tečnosti, ovisno koju masku birate. Sve što trebate uraditi jeste nanijeti masku na očišćeno lice i držati nekih 20 minuta. Njihova pakovanja su idealna za putovanja jer mogu stati i u najmanju torbu, zauzimaju jako malo mjesta a omogućavaju vam da svaki dan koži pružite maksimalnu njegu. Ja ih uistinu obožavam i postale su dio moje svakodnevne njege.

Korejske maske su me zadivile svojom kvalitetom i učinkom. Moram priznati da se razlikuju od svih maskica koje sam prije probala. Sve maske su dermatološki testirane i upakovane za jednokratnu upotrebu. Na ambalažama se nalaze slikovita i tekstualna uputstva za upotrebu koja će vas bolje upoznati sa proizvodom.

Za početak ću vam predstaviti meni osobno tri najdraže maske. Riječ je  Gold Foil Wrapping Mask, Silver Foil Wrapping Mask i Bubble Face Mask. 


fairynona


Gold Foil i Silver Foil su maske koje se u suštini razlikuju od ostalih prije svega svojim izgledom. Riječ je o maskama u zlatnoj i srebrnoj boji. Estetski su veoma lijepe i dekorativne. 

Gold Foil (zlatna maska) je protiv starenja, te obnavlja stanice kože i hidrira kožu. U svom sastavu ima hijaluronsku kiselinu i kolagen čime sprečava nastanak bora.

fairynona

Silver Foil Mask (srebrna maska) obnavlja i hidrira umornu kožu. U svom sastavu ima zeleni čaj i vitamin C koji je vrlo važan za zdravlje i ljepotu kože.

fairynona


Pored svoje estetske ljepote, koju mnoge djevojke koriste za atraktivne instagram fotografije, ove maske savršeno obavljaju svoj posao. Sastoje se iz dva dijela, odnosno maske za gornji i donji dio lica koji su razdvojeni mrežicom. Mrežica omogućava lakše razdvajanje ovih djelova, što u konačnici omogućava lakše i praktičnije nanošenje na lice.
Pozadina sjajne folije je bijele boje i ta strana se nanosi direktno na lice.

fairynona

fairynona

Obilna količina seruma se nalazi u ovim maskama. Sam serum je gelaste teksture i klizi pod prstima. Kada foliju nanosite na lice, preporučljivo je nanijeti prvo gornji dio, a zatim donjio dio folije. Lagano je prstima ispeglajte krenuvši od sredine lica prema krajevima, kako bi se proizvod ravnomjerno razmazao. Kada nanesete foliju, najbolje je biti u ležećem položaju dok se maska nalazi na licu, jer usljed obilne količine seruma može se odvojiti od lica i onda ćete morati ponovo peglati, kako bi je vratili u prvobitni položaj.
U prvim sekundama osjetit ćete blago hlađenje koje ubrzo nestane.
Nakon što izvadite foliju, u ambalaži će ostati još seruma kojeg možete nanijeti na vrat ili dekolte ili ipak naredni dan razmazati po licu. Mislim da bi bila šteta baciti količinu koja ostane jer folija koja se nanosi na lice ne pokupi svu tečnost.
Nakon 20 minuta folija se može skinuti sa lica, a ostatak seruma koji je vidljiv na licu, možete lagano prstima utapkati kako bi se bolje apsorbovao u kožu. Na prvi dodir izgleda kao ljepljivo pod prstima, ali nakon nekih sat vremena koža sve fino upije. Ja ove maske uglavnom navečer koristim, kako bi tokom noći koža u potpunosti mogla upiti svu tečnost.

fairynona

Utisci nakon ove maske su zadivljujući, a njene učinke ćete primjetiti odmah nakon prve upotrebe. Naprosto je obožavam i ova zlatna je moja omiljena. Već sam spomenula da uglavnom navečer prije spavanja koristim maske. Nakon ove maske nema potrebe za noćnom kremom. Ujutro kada ustanem koža na licu mi izgleda nahranjeno i zdravo. Moj ten je ujednačen bez crvenila. U ogledalu ne vidim ni jednu sitnu boricu oko očiju. Na dodir je nježno i zaista mi bude žao na takvu kožu nanositi puder i ostalu dekorativnu kozmetiku. Moje lice nikada prije nije izgledalo tako lijepo nakon maske, kao što sam to doživjela sa ovim proizvodima. Jednostavno sam oduševljena.

Srebrna maskica je u suštini identična kao i zlatna. Nisam primjetila neke drastične razlike među njima, osim što moja koža bolje upije zlatnu masku, stoga je ona moj favorit.
Ni jedna od ovih maskica mi nije izazvala iritacije na licu ili suze u očima. Obje su blage i bez mirisa, i jednostavno ih odmah zavolite.
Koristim ih dva do tri puta sedmično.


fairynona


Bubble Face Mask

fairynona

Ova maskica je nešto drugačija od prethodnih. U svom sastavu ima biljne ekstrakte poput jabuke, čajevca, limete, limuna i drugih sastojaka, koji temeljito čiste kožu oštećenu spoljnim česticama prljavštine. U suštini ova maska čisti pore i pomaže smanjenju nastanka mitesera sa kojima većina žena vodi bitku.
Naziv Bubble Face Mask potiče od mjehurića koji se formiraju dok se maska nalazi na licu. Na prvi utisak izgleda kao klasična sheet maska iz jednog dijela koju nanesete na lice...ali nakon nekoliko sekundi osjetit ćete pucketanje, a na licu će se formirati bezbroj mjehurića koji se pretvaraju u pjenu. Tokom formiranja mjehurića, ja osjetim blago golicanje na licu. Masku treba držati 15 do 20 minuta, a potome skinuti. Nakon skidanja maske na licu će ostati pjena koju treba masirati kružnim pokretima. Možete to raditi minutu ili dvije, i za taj period mjehurći lagano nestaju. Potome je potrebno isprati lice mlakom vodom.
Ono što sam ja primjetila nakon ovog proizvoda jeste da mi je koža svjetlija i nježna na dodir. Nisam primjetila nikakve neželjene posljedice poput iritacije kože ili crvenila. Ne mogu svjedočiti o nekim većim promjenama jer  sam je koristila svega tri puta, ali u suštini imam pozitivne utiske. Vjerujem da je potreban znatno duži period koji će smanjiti nastanak mitesera.
Ovu masku je preporučljivo koristiti jednom u dvije sedmice.

fairynona

Korejske maske su postale i moji favoriti. Drago mi je da mi nisu izazvale nikakve neželjene posljedice, obzirom da imam jako osjetljivu kožu.
Nakon što sam ih prvi put probala, nastavila sam ih koristit. Sve druge maske koje se nalaze u mojoj kolekciji za sada su na čekanju. Ovo su proizvodi koje preporučujem svima da probaju. Osim što su blage, učinkovite i jednostavne za upotrebu i samo pakiranje je pratkično.
 U narednom postu ću vam predstavit i ostale maskice koje sam probala iz ovog brenda.

fairynona

fairynona

Da li ste vi probali neke od korejskih proizvoda za njegu lica i kakvi su vaši utisci?

Maske možete poručiti na drogerija.bahttps://www.drogerija.ba/ putem instagram i facebook profila,a  dostupne su i u odabranim DM poslovnicama.
Za djevojke u okolini Tuzle, ove maske možete pronaći u Bingo City Center u DM-u kao i Super Apoteci.

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

2 komentara

  1. Ove dvije zlatna i srebrna su mi extra, kako izgledaju. Po tvom opisu i učinak bi me trebao oduševiti. Probat ću definitvno. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka je dobra na svoj način :) Vjerujem da će vas oduševiti :)

      Izbriši