Floral Print Long Dress

by - 07:39:00

Floral Print Long Dress

fairynona

Duga haljina sa cvjetnim dezenom odličan je izbor za sve dame koje žele naglasiti svoju ženstvenost a da pri tome ne otkrivaju previše. Mislim da svaka djevojka ili ipak starija žena u svom ormaru ima najmanje jednu dugu haljinu. Taj odjevni komad uvijek dobro dođe kada nemamo vremena ili inspiracije da napravimo neki dobar outfit. Obući ćemo dugu haljinu i za trenutak smo spremne. U većini slučajeva haljine ili kombinezoni su prvi izbor pri donošenju brzih odluka. 
Ja osobno obožavam duge haljine, u njima se uvijek osjećam ženstveno i mnogo više privlačno za razliku od kraćih modela. 

Duga haljina je uvijek dobrodošla za razne prilike kao i razne starosne dobi. Možete je oblačiti u šetnju, na posao, na roditeljski sastanak u školi, na razne sastanke..za svaku priliku je odličan izbor. 
Veoma često oblačim duge haljine, ali najčešće biram jarke boje. Iako nisam ljubitelj crne boje, moram priznati da me čak i jedna crna haljina osvojila i time postala dio moje ljetne kolekcije.
Dobila sam je na poklon od moje drage prijateljice, koja je vjerovala da će ta haljina odlično pristajati uz mene. Na prvi utisak sam se dvoumila oko toga, ali kada sam je probala i shvatila da u sekundi mogu izgledat predivno, odmah sam je zavoljela, pa čak i tu crnu podlogu. Bijele haljine često budu prozirne, pogotovo ako se radi o tanjim materijalima, ali sa crnom bojom nemamo taj problem.
Haljina je skrojena od viskoze u crnoj boji sa cvjetnim dezenom. 

  
Crvene i bijele ruže sa zelenim lišćem daju predivan sklad boja na crnoj podlozi. Za mene ovakav dezen nikada nije izašao iz mode i uvijek je prisutan u ljetnim kolekcijama svih brendova.
Haljina je u gornjem dijelu uža, a od struka ka dole se lagano širi. Gornji dio haljine koji je uzak i strukiran, ujedno je i gumiran, te ima rukave/naramenice koje se mogu spustiti ili ipak podići na ramena. Oba načina izgledaju lijepo, ali moram priznati da se meni više dopalo kada rukave podignem na ramena. Taj način sa podignutim rukavima napravi predivan oblik tijela, jer vizuelno struk izgleda dosta uže.
Gornji dio haljine je strukiran te sa decentnim izrezom blago otkriva ramena i vrat, dok se od struka širi i lepršavo pada na dno.
Zavoljela sam ovu haljinu i napravila nekoliko fotorgafija na kojima i vi možete vidjeti zbog čega mi je postala veoma draga.


Može se jednostavno kombinovati sa sandalama na potpeticu ili ipak ravnim cipelama. 

fairynona

fairynona


fairynona

fairynona

Ovaj model haljine uskoro će biti dostupan na online shopu, koji ću putem instagram profila podijeliti sa svim pratiocima.

Kako vam se dopada ova haljina? Da li više volite duge ili kratke haljine i koji je vaš omiljeni dezen?

Hvala Vam na čitanju <3

You May Also Like

0 komentara